Sahabat Lebai

Islam wajib bersatu

Kita banyak menyaksikan kekejaman kaum kafir terhadap umat Islam di serata dunia.

Mengapa umat Islam masih tidak mahu insaf dan bersatu demi perpaduan umah.

Selagi umat Islam berpercah belah, selagi itu lah kaum kafir mengambil kesempatan menindas umat Islam.

Bersatu lah umat Islam sebelum kehilangan kuasa politik dan kuasa memerintah.

Monday, October 12, 2009

Perjuangan PAS sudah ditolak rakyat

Sepanjang hayat penyokong PAS ber mati-matian memperjuangkan untuk menubuhkan sebuah negara Islam bagi Malaysia. Malang nya perjuangan itu kini telah di abaikan oleh pemimpin2 PAS.

Pemimpin2 PAS sudah berubah haluan arah tuju perjuangan asalnya. Ini berlaku kerana pemimpin2 PAS sudah sanggup bersengkokol dengan DAP dan PKR. Sedangkan pemimpin2 PAS ini mengetahui bahawa DAP anti-Islam dan PKR juga tidak pernah bersuara menyokong hasrat PAS untuk menubuhkan negara Islam.

Kini rakyat sudah nampak jelas bahawa perjuangan PAS tidak ada matlamat dan tujuan khusus lagi. Menyokong PAS cuma membuang masa dan tenaga, bahkan ianya juga akan merugikan bangsa, agama dan negara.

Selama ini UMNO sudah cukup membukti keberkesanan nya terhadap memperjuangkan bangsa, agama dan negara. Jika dibandingkan kehidupan orang melayu 50 tahun dahulu dengan hari ini, ianya sangat jauh berbeza seperti langit dengan bumi. Hari ini kita hidup aman makmur dan sejahtera. Semua ini adalah berkat dari pemerintahan kerajaan BN yang bijaksana.

8 comments:

Anonymous said...

BullShitDull hamPASnya asyik men"sampah"kan orang saje sampai orang pun dah naik menyampah dengan pakar membina syurga ni. Kalau nak tempat syurga bleh call agen N.Ajis.

YANG GAMBI said...

Kalau kita sering menyalahkan orang lain, akhirnya orang lebih nampak kesalahan kita lebih teruk dari orang lain......

Jeffry said...

SLM PAK LEBAI...PEMIMPIN HAM'PAS' TETAP BONGKAK WALAUPUN MEREKA KALAH TERUK DI BAGAN PINANG. TAK KIRE SAMA ADA DARI MUSLIMIN DAN MUSLIMUT PAS, KOMEN MEREKA MCM ORG YG TAK DPT TERIMA KENYATAAN YG MEREKA TIDAK DI TERIMA RAKYAT LAGI

gotahlantun said...

kekuatan nasional melayu mesti diperkukuhkan untuk masa depan agama, bangsa dan negara.
kita mesti menolak segala fahaman yang ingin meruntuhkan bangsa.

Anonymous said...

Mari belah dari PAS PKR...PAS tak ada hala tuju...
Ikut bontot DAP..
Kononnya nak tubuhkan Pakatan berdaftar...Apa jadi dengan Parti PAS yang CIPUT tu!

Mohd Faizal Mustafa said...

SELOKA BILA WAKIL RAKYAT BERTUANKAN KRONI DAN SUKU SAKAT

Bila Wakil Rakyat Bertuankan Kroni dan Suku Sakat,

Orang kampung menderita

Orang kampung makin ditindas

Orang kampung dianaktiri

Orang kampung susah nak makan

Orang kampung pun mula dok yakin…


Bila Wakil Rakyat Bertuankan Kroni dan Suku Sakat,

Rakyat hilang tok wakil

Rakyat jadi kacau bilau

Rakyat mula hentam kerajaan

Rakyat mula naik marah

Rakyat juga sakit hati

Rakyat mula buat onar

Rakyat hilang keyakinan

Rakyat dok nok pakoh parti lagi…


Bila Wakil Rakyat Bertuankan Kroni dan Suku Sakat,

Mahasiswa pulak sakit hati

Mahasiswa lancar demonstrasi

Mahasiswa makin radikal

Mahasiswa makin lantang bersuara

Mahasiswa pulak hentam kerajaan

Mahasiswa jadi kroni pembangkang

Mahasiswa dok nok kerajaan lagiiiii…


Bila Wakil Rakyat Bertuankan Kroni dan Suku Sakat,

Orang parti pun mula marah

Orang parti dok leh projek

Orang parti sakit hati

Orang parti angkat kaki

Orang parti pun dok nok kerajaan

Orang parti pun nok masuk pembangkang....


Bila Wakil Rakyat Bertuankan Kroni dan Suku Sakat,

Kerajaan BN pun akan BE END……..

http://mohfas7.blogspot.com

Ekeng A/L Etong said...

Minta maaf! PAS macam orang buta berjalan kaki dan tersasar ke tepi jalan. Bila ditanya, bukan katanya bukan tersasar tetapi sengaja memilih untuk berjalan di sebelah tepi.

PAS kaya dengan tipu helah dan mereka-reka alasan.

Kamil said...

Astagfirullah...Wahai saudaraku orang2 Pas sekalian..berpeganglah saudara semua pada agama Allah yakni agama Islam yang betul2 Islam..janganlah anda berpegang pada ajaran agama Pas yang sesungguhnya telah sesat sesesat sesatnya malah lebih menyesatkan lagi berbanding khawarij atau ayah pin..sayang menyayangilah sesama saudara Islam..mintalah petunjuk dari Allah swt nescaya saudara semua akan diberi petunjuk..Insyaallah, dan janganlah saudara semua berkawan dengan iblis laknatullah atau syaitan2 seperti saranan tok guru pas saudara semua yang konon2 suci boleh menentukan syurga ataupun neraka kepada seseorang itu(nauzubillah)..juga janganlah saudara semua menjadi rakan pembela kepada pemain buntot@jubo@liwat dan juga pembela kepada ejen2 komunis dan ejen2 yahudi dajal laknatullah....sedarlah wahai saudaraku..kajilah Islam dengan Ilmu yang sebetulnya..mintalah petunjuk..Subhanallah..Alhamdulillah..Allahuakhbar..
Ya Allah Ya Tuhan yang Maha Berkuasa atas setiap sesuatu..lindungilah kami semua dari perpecahan ummah..lindungilah negara kami dan juga pemimpin2 kami Ya Allah..kepadaMu kami bermohon Ya Allah..amin..