Sahabat Lebai

Islam wajib bersatu

Kita banyak menyaksikan kekejaman kaum kafir terhadap umat Islam di serata dunia.

Mengapa umat Islam masih tidak mahu insaf dan bersatu demi perpaduan umah.

Selagi umat Islam berpercah belah, selagi itu lah kaum kafir mengambil kesempatan menindas umat Islam.

Bersatu lah umat Islam sebelum kehilangan kuasa politik dan kuasa memerintah.

Thursday, February 4, 2010

Cacing naik ke mata - Awas! ber hati2, jangan cakap sesuka hati.


Sebenarnya niat pegawai khas PM itu adalah baik, untuk menyedarkan asal-usul kita, serta harus berbudi dan mengenang jasa2 baik pemerintah terhadap kita.

Mereka ini sudah menjadi angkuh dan sombong tidak mahu lagi menerima kenyataan, hinggakan tiada siapa lagi yang boleh menegur sape walaupun ianya cuma berniat baik untuk memperingati asal usul sebenar diri mereka.

Malang nya ucapan beliau disalah anggap dan terus marah tanpa berfikir dengan cara matang. Kita tidak boleh salahkan mereka terhadap perbuatan kurang sopan mereka yang keluar tinggalkan dewan ini. Kini mereka boleh sanggup buat apa saja, kerana mereka tahu bahawa 'ikatan kaum' kita sudah longgar dan lemah.

Mereka telah ambil kesempatan ini untuk bertindak membuat protest terhadap apa juga perkara yang mereka fikirkan tidak selari dengan pemikiran dan kehendak kemahuan mereka.

Jika diperhatikan secara halus, hari ini kita tidak boleh lagi 'tersilap' cakap walau sepatah dua perkataan pun. Mereka akan terus marah melinting dan buat protest hingga ada yang sanggup buat laporan polis dan menyaman.

Keangkuhan mereka ini kerana perpecahan kuasa politik melayu. Mereka sudah ambil kesempatan baik ini sama ada menyokong atau menentang mana2 parti melayu sama ada PAS atau UMNO. Akhirnya kedua2 parti melayu ini terpaksa tunduk dan akur kepada segala kemahuan mereka.

Perpecahan kuasa politik melayu ini jika diteruskan, akhirnya melayu akan dapat dijajah dan dikuasai sepenuh nya oleh kaum asing ini.

3 comments:

Admin said...

Salam cikgu...

Mohon tukar pautan!

YANG GAMBI said...

Salam bro, inilah akibatnya kalau ada Melayu yang berani menyatakan kebenaran...... kenapa tidak dipertikaikan mereka yang nak menghancurkan Melayu.....

Anonymous said...

SLM LEBAI..DEMI PERPADUAN MELAYU, TEGUR MENEGUR MMG DI GALAKKAN. CUMA KENA LAH IKUT SALURAN YG BTUL