Sahabat Lebai

Islam wajib bersatu

Kita banyak menyaksikan kekejaman kaum kafir terhadap umat Islam di serata dunia.

Mengapa umat Islam masih tidak mahu insaf dan bersatu demi perpaduan umah.

Selagi umat Islam berpercah belah, selagi itu lah kaum kafir mengambil kesempatan menindas umat Islam.

Bersatu lah umat Islam sebelum kehilangan kuasa politik dan kuasa memerintah.

Tuesday, July 14, 2009

Kemenangan PAS di Manik Urai buktikan kuasa kaum kafir.......65 undi sahaja dari kaum kafir.


Naga Cina(menelan bulan)

Hari ini kita telah saksikan bahawa kaum kafir telah berjaya meletak kan posisinya dalam politik tanah air di tempat yang sangat istiimewa sekali.

Kaum kafir ini telah menjadi 'superstar' rebutan diantara PAS dan UMNO. PAS menjadi idola yang sangat bertuah kerana telah mendapat tempat dihati kaum kafir ini. UMNO kena bayar harga yang sangat mahal untuk memujuk kaum kafir ini supaya berada di hati UMNO.

Permainan politik bijak oleh kaum kafir ini telah menghakis kuasa politik melayu. Mereka pasti berjaya dengan misinya berkat dari pertolongan PAS dan PKR. Kemunculan Lee Kuan Yew bertemu dengan pemimpin2 Pakatan Rakyat ada hubungkait dengan kejayaan DAP menambat hati PAS dan PKR.

Orang melayu harus ingat siapa itu Lee Kuan Yew, apa hubungannya dengan Lim Kit Siang dan apa hubungan DAP dengan PAP. LKY telah berjaya menghapuskan 100% kuasa politik melayu di Singapura. Sekarang sudah mula meresap ke Tanah Melayu pula.

Orang melayu kena segera sedar dan berusaha menentang DAP dan menolak PAS dan PKR yang bersengkokol dengan DAP.


12 comments:

kokawi said...

hati hati dgn LKY...lawatan yang lepas adalah amaran bagi orang orang melayu...PAP=DAP...bunyijer lain.

tok_gajah said...

Malangnya masih terlalu ramai melayu/islam yang sedar tetapi buat2 tidak sedar - macam hj Bakhil pengsan dalam cerita 'Labu dan Labi'.

sejadahburuk said...

hati hati dgn lee kuan yew,
lky pegi jumpe rosmah mansor buat apa ek???mcm ada agenda ingin memperkuatkan bn je.jumpa pemimpin no 1 malaysia tu..isteri pm wow! patutla pas menang ckit je,cina da sokong bn balik daaaa

anaklangkawi said...

itula dok berpeluk dgn DAP & PAP.. tapi org islam sendiri dikutuk dicaci..

p/s: tuhan dah tunjuk

mrL said...
This comment has been removed by a blog administrator.
zulmin said...

hehehe...
yg penting dpt merapu...yg kapir tu doakn masuk islam

Pejuang said...

Bulan sudah selesa berada dalam mulut naga.
pejuang

anonymous said...

Walaupun Kelantan boleh di panggil 'PAS Kingdom' tetapi PRK 41 Manik Urai telah membuktikan bahawa orang melayu sudah semakin ramai menolak PAS. PAS bersorak sorai dengan kemenangan kelebihan undi sebanyak 65 undi sahaja - itu pun undi dari kaum kafir.
anonymous

sjm said...

untuk pengetahuan anda semua orang yang bernama LAYARBAHTERA datang dari JOHOR BAHRU (tapi aku tak pasti samaada dia betul2 orang Johor ataupun orang luar yang buat onar)telah mengistiharkan dirinya imam mahdi...diharapkan anda semua bijak menilai dan faham jenis manusia apakah yang berani mengaku2 imam mahdi..aku bimbang diorang nie akan menyesatkan manusia dan tergolong dalam golongan DAJAL2 KECIL..BERHATI-HATILAH...

Anonymous said...

Dulu membangun bersama Islam. Sekarang membangun bersama DAPig. Dulu pemimpin bersama Ulama. Sekarang PAS untuk semua termasuk pelacur Eli, Kaki Bontot, Chief Gangster LK Siang. PAS dah sama, Islam untuk di hina dan di pijak. Ini satu dosa yang besar membiarkan agama & bangsa sendiri di peralatkan.

Anonymous said...

hai....

Anonymous said...

haoooooooooo