Sahabat Lebai

Islam wajib bersatu

Kita banyak menyaksikan kekejaman kaum kafir terhadap umat Islam di serata dunia.

Mengapa umat Islam masih tidak mahu insaf dan bersatu demi perpaduan umah.

Selagi umat Islam berpercah belah, selagi itu lah kaum kafir mengambil kesempatan menindas umat Islam.

Bersatu lah umat Islam sebelum kehilangan kuasa politik dan kuasa memerintah.

Wednesday, October 7, 2009

UMNO menempah maut kerana mencalunkan Isa Samad


Isa Samad telah menjalani hukuman 'gantung' kerana politik wang. Kini beliau telah hidup dilahirkan semula sebagai anak kecil yang bersih seperti sehelai kain putih tanpa sebarang dosa. Ini ialah riwayat hidup serba ringkas Isa Samad.

Bagaimana pula dengan UMNO, adakah UMNO sudah dihukum kerana selama ini telah mengamalkan politik wang?

Sebenarnya UMNO sudah pun menerima amaran dari rakyat pada PRU12 yang lepas. Rakyat menolak dan membenci amalan politik wang dalam UMNO. Jika amaran ini tidak di endah kan oleh UMNO, maka pada PRU13 nanti UMNO akan menerima hukuman berat - 'gantung sampai mati!'

Hari ini masih lagi terdapat ramai pemimpin UMNO yang terlibat politik wang memegang berbagai jawatan dalam UMNO. Ini bermakna bahawa UMNO masih lagi belum bersih dari politik wang.

UMNO sepatutnya sudah bersih, tiada seorang pun yang terlibat politik wang boleh berada dalam pucuk pimpinan UMNO. Ini akan menjadikan UMNO bersih dari politik wang. Malang nya UMNO masih lagi berada di takuk lama.

Kini kita akan menunggu pula apa hukuman dari rakyat kepada UMNO yang telah mencalunkan Isa Samad untuk mempertahankan kerusi DUN Bagan Pinang. Apakah hukuman yang akan dijatuhkan oleh rakyat terhadap Isa Samat dan UMNO. - hidup atau mati!


2 comments:

Anonymous said...

tapi bagaimana dengan lain2 penjenayah yang lagi dashyat dari Isa ...... yang mana pernah kepenjara kerana liwat dan akta ISA ??????? sedangkan yang pakai serban tinggi2 pun lagi besar punya malaun perasuah !!!!!!

Anonymous said...

Betul.. Betul.. Betul..
Mereka sebenarnya lagi bangsat daripada DS Isa Samad tapi tetap mendapat tempat dihati rakyat. Gay menang, banduan menang dah jadi KM pun, liwat isteri menang, menang.. menang.. dan menang lagi. sebenarnya mereka semua lagi bangsat....