Sahabat Lebai

Islam wajib bersatu

Kita banyak menyaksikan kekejaman kaum kafir terhadap umat Islam di serata dunia.

Mengapa umat Islam masih tidak mahu insaf dan bersatu demi perpaduan umah.

Selagi umat Islam berpercah belah, selagi itu lah kaum kafir mengambil kesempatan menindas umat Islam.

Bersatu lah umat Islam sebelum kehilangan kuasa politik dan kuasa memerintah.

Wednesday, December 9, 2009

Kurang Ajar! Sudah berani pijak2 melayu

Bangsa kurang ajar memang kurang ajar, belum pun berkuasa penuh sudah tunjuk belang - pijak melayu. Jika sekiranya parti kurang ajar ini dapat berkuasa penuh pasti melayu akan berada dibawah telapak kakinya.

Awas, orang2 melayu akan kena pijak jika menyokong PAS dan PKR. Kini kekuatan parti kurang ajar ini di bantu oleh PAS dan PKR. Jika anda menyokong PAS atau PKR bermakna anda menyokong parti kurang ajar ini.

PAS harus ingat, jika sekiranya ADUN PAS yang keluar PR di Perak itu, pasti muka ADUN PAS juga yang kena pijak2 oleh parti kurang ajar ini.

Parti kurang ajar ini memang anti melayu/Islam, PAS mengetahui hal ini bila seorang ADUN PAS di P Pinang tidak di masuk kan kedalam EXCO pemerintahan DAP. PAS telah bersusah payah membantu nya untuk menawan P Pinang, tetapi setelah berjaya, PAS dipinggirkan seperti anjing kurap.

4 comments:

adf55650 said...

Apa nak heran, PAS pun anti Islam/Melayu jugak.
Kalau tanya Nik Aziz maka keluarlah kisah nabi pijak gambar orang pulak. Kalau tanya Anuar, ini adalah kebebasan dan hak asasi manusia.

UMNgok said...

Bodoh punya statment. Yang kencing gambar TGHA, TGNA dan Anwar tu sapa pulak yek!... bukan orang UMNO ker!...

Anonymous said...

KEHKEHKEH TEBAKAT SEYH SI UMNGOK TU..APSAL BRO? TERASA SGT KE KENE TEMPIAS?? TGNA DGN SI JUBOREE TU 'BEKAS' PENGKHIANAT YG X TAU DEK UNTUNG!. MMG PATUT KLU MUKE 2 EKOR TU KENE PIJAK2. AKU PUN DH PIJAK2 MUKE DIORANG TU TP X PUAS PLAK KEHKEHKEH. NAK PIJAK LG LAH!

adf55650 said...

Nama pun Umngok, Malu nak sebut bapak die bagi nama BONGOK dulu