Sahabat Lebai

Islam wajib bersatu

Kita banyak menyaksikan kekejaman kaum kafir terhadap umat Islam di serata dunia.

Mengapa umat Islam masih tidak mahu insaf dan bersatu demi perpaduan umah.

Selagi umat Islam berpercah belah, selagi itu lah kaum kafir mengambil kesempatan menindas umat Islam.

Bersatu lah umat Islam sebelum kehilangan kuasa politik dan kuasa memerintah.

Sunday, August 2, 2009

Solat Demonstrasi

Lebai ada juga sikit2 tahun tentang berbagai jenis solat. Tapi inilah kali pertama lebai tengok 'solat demontrasi' ditengah2 jalan yang digunakan orang awam. Bagus juga mereka ni, sambil demonstrasi bersolat sekali.

Yang lebai tahu ISA ni untuk mempertahankan agama, bangsa dan negara dari ancaman musuh(terutamanya komunis). Sedangakan musuh kita sentiasa menunggu peluang untuk menhentam kita. Anak cucu komunis ini sangat ramai di Malaysia.
Sebenarnya anak cucu komunis inilah yang beria2 sangat menentang ISA.

Anak cucu komunis ni bijak, mereka gunakan melayu/Islam untuk menentang ISA. Cube lihat se ekor pun tak nampak anak cucu komunis yang keluar menentang ISA, cuma pemimpin2 nya sahaja yang nampak itu pun tak ramai.

Kejayaan anak cucu komunis:-
1. Memecah-belahkan kuasa politik melayu/Islam.
2. Menghasut melayu/Islam supaya menghapuskan ISA.
3. Berjaya menyatu-padukan kaum kafir serta mendapatkan sokongan dari kaum melayu/Islam menguatkan keduduk kan kaum kafir.

Harapan kaum kafir:-
Supaya dapat kuasa memerintah dengan bantuan melayu/Islam. Melayu/Islam sebagai 'puppet ruler' di Malaysia.

Ini telah terbukti di Perak selama lebih kurang 8 bulan sebelum ianya dapat di musnahkan oleh oleh dua orang ADUN PKR dan seorang ADUN DAP keluar dari PR menyokong BN.

12 comments:

Anonymous said...

Parti Angkatan Sial. Solat di atas jalan raya niat apa itu? Apa dah jadi dengan akidah PAS. Dulu membangun bersama Islam sekarang membaangun bersama DAPig itu pasal dah jadi sial

Anonymous said...

Dah berkawan dengan dap yang suka pertahankan babi. Itulah perangai babi, sondol sana, sondol sini. Eli telanjang pun dapat restu nik ajiz. Ini pulak demonstrasi.

Inilah akibatnya apabila menerima pertolongan syaitan. Bila berdemonstrasi hilanglah sekejap pening kepala memikirkan isu liwat nuar, isu teoh bununh diri/dibunuh, isu kg. buah pala, isu seleweng balak di kedah, isu 7 adun di selangor. Orang bodoh bangang sahaja yang minta pertolongan syaitan!

Tumbangkan dap kafir harbi. Kalau dap tumbang, pas takkan sombong meninggi diri, nuar kau duduklah sorang-sorang kat mana kau nak pilih, tapah ? kajang ? atau tg. rambutan

Anonymous said...

Hanya orang bodoh dan yang tak tahu akan hukum agama sahaja yang menyatakan ISA pengyelamat agama dan bangsa Melayu. Tapi tak ingat ke sipa yang paling ramai diISAkan?.

ISA hanya untuk melindungi puak-puak tertentu dalam UMNO. ISA hanya untuk membantu UMNO terus berkuasa.

Kalau pemimpin hanya tahu melaungkan slogan untuk mempertahankan ISLAM tapi mengapa bertindak tanpa mengikut hukum ISLAM?

Anonymous said...

PAS sudah memerintah Kelantan lebihkurang 20 tahun, apakah hukum Islam yang telah dilaksanakan oleh PAS di Kelantan?

Kalau ISA ini untuk mempertahankan UMNO ianya memang tepat, kerana UMNO sahaja lah parti yang benar2 mempertahankan agama, bangsa dan negara.

Apakah jasa2 PAS yang pernah dibuat terhadapa agama, bangsa dan negara? Melainkan memecah-belahkan umat Islam adalah.

Sekarang PAS sangggup bersengkokol dengan DAP untuk memusnahkan kuasa politik melayu/Islam pula.

Darul Iskandar said...

PI Jahanam la ngan PAS...sibuk ngan ISA...benda lain x mo ambik tau...Rumah Urut & kilang Carlsberg pun x boleh runtuhkan kat Selangor tu...

Macam lembu...berak tengah jalan pandai...berani buat la depan LOT 10 tu..beerani kat kawasan Melayu je...

Ada ahli parlimen pun x boleh hentam ISA dalam Parlimen...

Anonymous said...

parti anak sundal - PAS

Anonymous said...

pada apanama tu tadi ....kalau umno gunakan ISA utk kekal berkuasa , kenapa ya umno tak gunakan ISA utk tahan anuar jubur, limkirsiang, hj.hadi2bini, nizarmeroyan....

pelik kan...!!

sheikh daud

Anonymous said...

kalau nik aziz keluarkan fatwa ISA tu ikut islam sure penjumud2 PAS sokong kan ...

wala mcm lembu ...

Sharouk said...

Jangan memandai guna nama solat demonstrasi, jika anda taj tau apa yang dia orang solat, hati-hati.

ISA tu diguna atas siapa paling ramai, pada Melayu kan,kenapa bukankah itu lebih kepada menjaga AMNO.

PAS-PKR-DAPigs said...

kalau bukan 'solat demonstrasi' solat apa pulak tu di buat ditengah2 jalan awam?

Melayu yang bodo suka cari susah sendiri - menyeksa fikiran, menyusah kan keluarga dan anak bini saja yg kena ISA tu.

The Hobbit Frodo said...

tolak sekeras-kerasnya demonstarsi jalanan!!! cam bangang!!!

mat4d said...

Sharouk .. ko kena ISA ke? xkan ? sebab apa.. sebab ko x nyusahkan orang ..

yang diISAkan tu yang menyusahkan orang .. x kira la bangsa apa pun ..